maanantai 12. maaliskuuta 2012

Domdom

Moi taas(:
Olin äsken tosiaan hoitamassa Dominon. Tein kanssa pienen videokoosteen ihan normaalista arkipäivästä mitä nyt ponien kanssa touhuilen:) 
Se on tosi lyhyt, mutta saa kelvata tällä kertaa(: Huomenna tai ylihuomenna on tulossa mun varusteista kanssa videomuodossa postaus, olisi tosi kiva jos kommentoisitte mitä näistä pidätte ja muutenkin musta tuntuu, että tätä blogia lukee 32sta noin 3?:DD Joten kommenttia tähän mimmoisia postauksia haluatte ja palautetta otan mielelläni vastaan!:-) Ja pyydän anteeks tosta videokoosteesta, koska se on aika järkyttävä ja lyhyt. Söin tossa siis purkkaa samalla, joten puhe tollasta mussuttamista ja oon muutenki tosi hehkeenä!:'D Mutta ihan tommone minimini videokooste/postaus :) Tää on mun mielestä kyl aika mielenkiintonen, mutta en nyt kaiken kuvaamisen jälkeen viitti tätä  peruakkaan....:D

<3: Annika&Konsta

4 kommenttia:

  1. kiitti:D Mun mielestä kyl aika järkyttävä, mutta ehkä mä en poista sitä:DD

    VastaaPoista
  2. Tänne en pysty kirjautumaan enään sisään, joten uusi blogi on anskukonsta.blogspot.com
    T. Annika

    VastaaPoista
  3. Moikka! hieno bogi, käyppä katsomassa mun blogia http://peggyjahepat.blogspot.fi/ , ei ole kiellettyä liittyä lukijaksi ;)

    VastaaPoista